Bildene på det jeg ikke får sagt

Jeg har også fylt 22 år, og ei heller denne bursdagen ble feiret i en friskere tilstand. Merkedagene er alltid litt tøffe, men denne bursdagen var enda tøffere – for jeg var enda sykere enn i fjor. Jeg hadde laget gelé dagen før slik at jeg kunne ha noe å smake på, men ny svelgetest på selve dagen konkluderte med at jeg ikke fikk lov. Jeg får ikke lov. Det er for stor risiko, og jeg klarer ikke å jobbe det bak mot svelget for så å få svelge normalt. Men med tanke på hvordan ting har vært, så er jeg glad jeg fikk fylle 22 år.

(En annen ting jeg ikke har fortalt er at jeg var en av fem nominerte til prisen Årets sterke mening under Vixen Blog Awards. Men da utdelingen foregikk lå jeg på intensiven og kjempet. Mamma skulle gå for meg, men da satt hun der og våket over meg. Ting snur så fort)

5 kommentarer
    1. Gratulerer masse med dagen som har vært, Anita! <3
      Krysser fremdeles fingre og tær for at alt skal snu å gå din vei, fremover 🙂

    2. I love the first picture so much! Happy belated birthday, as I met you about a month late! I like your art a lot, I do cathartic art journaling (though I’m not very good at drawing so I make strange collages). It’s definitely one of the ways I’ve been able to get my frustrations out. I’m rather shy so I only do limited journal writing online, though I’ve been thinking of doing more recently, and your blog is definitely an inspiration. You are truly lovely!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg