Det er så rart når det du trodde var bunnen, egentlig bare viste seg å være overflaten til en ny bunn

Da jeg trodde jeg ikke kunne falle lenger ned på stigen, så raste hele greia. Og nå ble det så alvorlig som det aldri har vært før. Kan ikke spise selv lenger, og ernæres via sonde. Har også fått bekreftet at jeg har mistet 75% av synet. Jeg vil skrive igjen når verden er et bedre sted.

Anfall, sykehus, utskrivning, nye anfall, hjerte-lungeredning, to ambulanser, tilbake på sykehus, intensiven, venefloner, kateter, sonde, sondemat, væske, næringsdrikker, urinveisinfeksjon, antibiotika, oppkast, nye sonder, kvalme, smerter, redsel, sliten, rosa bamser, fine pleiere, gode leger som ikke får gjort noen ting fordi jeg venter på den planlagte innleggelsen på Rikshospitalet og Riksen ikke gikk med på å ta meg inn før uansett hvor mye de her har kjempet for meg, synshemmet, nå er det nok.

I tillegg er Asker kommune, ved de som har med min sak å gjøre, et helvete igjen. Tar de fra meg Høyenhall nå, det beste tilbudet jeg har hatt og det godeste stedet jeg har vært, da vet jeg ikke hva jeg gjør. Nå er det nok.

7 kommentarer
    1. Mine tanker, varme, styrke og oppmuntring går til deg <3
      Vet egentli ikke hva jeg kan si, det er vel ikke stort som hjelper...
      Håper du ikke gir opp ennå, at du har krefter igjen til å fortsette å kjempe <3

    2. Kjære deg.
      Det er ikke så mye man kan si, men jeg sender deg gode tanker, lykkeønsker, god bedring og varme klemmer.
      Stå på, du er så sterk.

    3. Åh herlighet, Anita! Ord blir fattige i en slik stund, det kan jeg se for meg. Vet ikke hvor mye det hjelper for deg at jeg sier at du må holde ut å være sterk. Du har vel få valg 🙁
      Men jeg tenker utrolig mye på deg, og håper virkelig det snur snart. Det fortjener du, virkelig!

    4. Jeg har fulgt bloggen din ei stund, og synes det er leit å se hvordan du har det nå. Sender deg masse varme tanker, dette var ingen koselig lesning. Ord blir fattige, vær sterk..

    5. Lest gjennom bloggen din etter vi fant deg på instagram. #prinsipp6
      Ufattelig trist, men du virker som ei utrolig sterk jente! Fortsett å hold på håpet, så går det bra til slutt. Vi heier på deg, Anita!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg