Ufrivillig fravær

Jeg har så mye jeg vil si, så mye jeg ønsker å skrive. Ordene, situasjonene, tankene og idéene flommer inni meg, men det får ikke lov til å slippe ut. Enda.

Grunnet en alvorlig ulykke jeg hadde med rullestolen lørdag 22.nov, har jeg nå et ufrivillig fravær. Jeg kom, utrolig nok og heldigvis, fra det hele med bare lettere skader. Men en av disse skadene var en skikkelig hjernerystelse, og jeg har hatt forbud mot mobil/tv/lese/skrive og andre aktiviteter som krever mental anstrengelse (sånn ca alt jeg elsker å gjøre). Jeg begynner sånn smått med å prøve meg på forskjellige ting, som er grunnen til at jeg skriver dette nå, men jeg er fremdeles veldig redusert og hodet tåler veldig lite.

Jeg kommer sterkere tilbake. Enda et slag i trynet tar jeg vel lett nå, etter alle slagene jeg allerede har fått i år?

11 kommentarer
    1. Speedy Gonzales …..? Vært ute på egen hånd, eller? Du får ta deg en tur hit og sitte ved siden av Per – han holder seg fullstendig i ro – kan ikke annet etter han trynet med rullatoren og brakk v. lårben!!! Hælvetes dritt, men nå kan det jo bare gå EN vei – nemlig oppover… og DA kommer vi og besøker deg!!!

    2. Fikk med meg dette etter noen dager via Instagram. Så dumt at det skjedde, men så fint at det tross alt ikke gikk så ille som det fort kunne gått! Håper rekonvalesensen blir kort, og at du er i brukbar stand til jul.
      Sender varme tanker og gode energier! Tenker på deg.
      Klem fra Therese (thravi)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg